miercuri, 3 februarie 2010

Din nou...despre fericire

M-am apucat de acest post din dorinta de a infirma supozitiile unor prieteni sau amici ca as fi intr-o faza naspa (a se intelege depresiva) mai ales dupa penultimul post "Prioritatea nr.1". In acel post incepeam prin a spune ca citind un post mai vechi pe care l-am si redat apoi, m-am amuzat si aceasta din cauza ca multe lucruri au ramas neschimbate fata de ceea ce imi propusesem atunci!
Chiar ma amuza ca alegand anumite melodii ale zilei, sunt de asemenea judecat ca avand o stare buna sau rea. Intr-adevar in general incerc sa gasesc ceva care sa exprime cat mai bine starea mea de spirit in momentul postarii, dar asta nu inseamna ca acea stare este si persistenta.
Eu fiind o fire extrovertita, reusesc sa ma eliberez destul de repede de ceva care ma apasa refuland furia, supararea sau nemultumirea la un moment dat, apoi totul revenind la normal si decurgand absolut firesc.
Fiindca tot am postat azi pe facebook citate despre fericire, pana la urma asta si simt acuma, incerc sa-mi explic aceasta stare prin urmatoarele argumente:
- sunt fericit, fiindca asa cum scria intr-un citat "Fericirea este alcătuită dintr-un şir de plăceri mărunte." si recunosc ca toate acestea insumate imi dau o stare de multumire;
- sunt fericit de fiecare data cand reusesc sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-am propus, indiferent cat de marunt ar putea parea acel ceva;
- sunt fericit ca am langa mine persoana care ma cunoaste cel mai bine, are incredere in mine, ma intelege, ma sustine si ma ajuta sa-mi incarc mereu bateriile;
- sunt fericit ca cei pe care-i iubesc si ii consider foarte apropiati sunt sanatosi;

- sunt fericit de ceea ce fac zilnic fiindca chiar imi place ceea ce fac;
- sunt fericit de fiecare data cand cunosc oameni inteligenti de la care pot invata ceva;
si lista poate continua....
Asa cum scriam intr-un post anterior, fericirea este o stare de bine, de siguranta, iar atunci cand o ai nu numai ca o impartasesti celor din jur ci chiar ii poti determina si pe acestia sa o descopere si sa se bucure de ea.
Optimistii in general sunt niste oameni fericiti fiindca reusesc sa vada partea plina a paharului in orice situatie.
A ne lasa coplesiti de necazurile marunte fara a avea speranta si puterea de a le infrunta, ne determina sa fim nefericiti.
De fiecare data cand zic ca sunt fericit, ma raportez la momente in care n-am fost si ma bucura faptul ca am reusit sa trec peste acele perioade.
De multe ori imi propun sa ma bucur de fiecare zi, nu ca si cum ar fi ultima, ci de ea in sine fiindca timpul trece atat de repede si odata cu el si viata noastra!

Un comentariu:

  1. superba poza :-)
    fericirea nu trebuie explicata, ea este in culorile curcubeului :-) vorbesc de cel al sufletului ca o punte intre viata si suflet- (ca doar e rar curcubeul pe cer )
    fericire e in zambetul nostru - e in noi...

    zambet peste curcubeu

    RăspundețiȘtergere